[Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 25 16:22:24 CEST 2018

Dobré odpoledne,

Napadlo mě zkusit dát na tom zástupci té hry na ploše kontextové menu a potvrdit položku spustit jako správce. Dejte pak vědět, jestli to pomohlo.

Radek Baštář
TyfloCentrum Plzeň
> Od: radek.stipcak na tiscali.cz
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 25.10.2018 15:47
> Předmět: [Fanda] Dotaz na hlášku na počítači s win 10 profesionál

Zdravím na konferenci.

Předem se moc omlouvám za možná trošku delší mail, takže ti které to
nezajímá, můžou tento mail klidně smazat.

1.	Na počítači s win 10 profesionál 64 bit jsem se setkal už dvakrát s
následující hláškou, u jednoho programu se mi vše podařilo vyřešit a program
se spouští dobře, ale u druhého programu nebo spíše hry zatím ne.
2.	2. Podotýkám že do úterka šlo a bylo všechno v pohodě, v pc jsem nic
neměnil, nic nepřenastavoval apod.
3.	3. Po instalaci hry survive the wild a při pokusu o její spuštění na
mě po odentrování na vytvořeného zástupce na ploše vyběhne hláška že systém
windows nemá přístup k určenému zařízení cestě nebo souboru a odkazuje mě to
do složky c program files x86 sam tupi na soubor stw.exe a v hlášce je ještě
to že k položce zřejmě nemáte patřičné oprávnění a je tam jen tlačítko ok a
když jej potvrdím tak ten vytvořený zástupce k té hře na ploše zmyzí.
4.	4. Když jsem spustil starší verzi hry a přes ní udělal upgrade na
novou vše proběhlo dobře zase až do pokusu spustit hru pak vyjela na
počítači ta hláška že systém windows nemá přístup k určenému zařízení cestě
nebo souboru, ale starší verze hry tohle nedělala, ta šla spustit na prosto
v pohodě, akorát že to po mě vždycky chtělo udělat upgrade a nebylo možné se
připojit na server ve starší verzi.
5.	5. Ale protože upgrade hry trval docela dlouho, tak jsem si ze
stránek
6.	www.samtupi.com <http://www.samtupi.com>  stáhnul instalačku nové
verze hry, nicméně něco tam asi nebude v pořádku, nebo něco není v pořádku
na mém počítači, nevím si s tím vůbec rady a nějak nemám chuť laborovat s
tím když výsledek je stále stejný, resp nikam to zatím nevede, hru pořád
nemůžu spustit, při tom jak jsem psal do úterka fungovalo všechno v pohodě.
7.	6. Do hry bych se chtěl určitě ještě někdy vrátit, ale fakt teď
vůbec nevím jak hru rozjet tak aby fungovala zase tak jako před tím.
8.	Předem děkuji za každou odpověď a přeju všem příjemný čtvrtek.
9.	Radek štipčák.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz