[Fanda] Kde nastavit ve Win10, ktere systemove ikony - zastupci se budou zobrazovat na Ploše

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 13:41:37 CEST 2018

Díky, to je přesně ono, co jsem chtěl, i když odkaz jsem ještě chvíli
hledal - vpravo nenápadný ...
Ty základní tam jsou a Internet Explorer se musí nastavit ručně, jak psal
Michal. Miloš

čt 25. 10. 2018 v 12:46 odesílatel Peter Halada <pietro4044 na gmail.com>