[Fanda] Windia Automatická detekce kódování originálu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 11:49:17 CEST 2018

Nepoznám odpoveď, ale viem si predstaviť, že napr diakritika v kódovaní
windows má iné ascii hodnoty ako diakritika v kóde Kamenický. Takže
pozrieš hodnoty v súbore a ktorých je najviac, podľa toho určíš
kódovanie. Ale určite môže byť podobnosť medzi dvomi sadami kódovaní a
potom to nebude fungovať. Podobne ako keď automatická detekcia jazyka
rozpozná namiesto češtiny slovenčinu. Hoci by nemusela, lebo v
slovenských textoch sa napr znak ř a ě vyskytuje ojedinele.

Dňa 25.10.2018 o 6:33 František Ollé napísal(a):