[Fanda] (Android:) Potřeboval bych telefon na vývojáře KoalaPhone

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 11:01:57 CEST 2018

Tohle jsem dostal od KoalaPhone:
Dobrý den, zprávy od operátora jsme testovali a měly by chodit. Ale každý
operátor to má trochu jinak, navíc telefony mají dost často upravený
Android a přeprogramované základní funkce, často ne úplně dobře. Speciálně
u čínských telefonů jako Xiaomi a Huawei bylo už několik podobných
problémů. Bohužel nemůžeme garantovat funkci na úplně všech telefonech...
Kvůli tomu Koala Phone ani oficiálně nepodporuje MMS, protože každý výrobce
to má implementované jinak a má tam jiné chyby. Není v silách jednoho
člověka tohle všechno naprogramovat a otestovat. Když nám pošlete
potvrzovací mail z Google Play, můžeme vám vrátit peníze.

Vyplývá mi z toho, že se na tyhle naše speciální aplikace nemůžeme vůbec co
se žýče SMSek, zvláště těch platebních spoléhat. Máte někdo podobné
zkušenosti?
Já vím, napíšete, máš mít čistej Google Android ... ale kde je to napsané a
proč ...
Miloš