[Fanda] Potřeboval bych telefon na vývojáře KoalaPhone

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 10:48:11 CEST 2018

Ahoj, přátelé,
stala se mi taková věc - používám v novém mobilu Huawai P20 Lite aplikaci
KoalaPhone. Jde o aplikaci pro slabozraké. 3. října jsem si objednal
speciální číslo REspektu k 100. výročí republiky a zaplatil SMSkou -
dokonce dvakrát, protože se mi do KoalaPhone žádná nezobrazila. Šlo o SMSku
z čísla ATS 90011. Teď jsem to znovu řešil, myslel jsem, že chyba je u
Economie a nebo ATS, SMSka byla v mobilu, ale s obtížemi jsem si ji musel
přečíst v základní aplikaci - proč se nepromítla do KoalaPhone řeším, zatím
jsem jim napsal do formuláře na web a do FB profilu. Bohužel na ty vývojáře
nemám telefon - nevíte, odkud jsou - ČVUT tedy z Prahy a nemáte na ně někdo
telefonní kontakt? Píšu i proto, abych Vás ostatní varoval před tímto.

Jo, ještě zajímaovst k O2 - včera jsme byli na poště se složenkou od O2,
kterou nechali vytisknout u nějaké firmy, ale úplně špatně - nevím, co na
tom je šptně, nebylo jsem přímo u toho, ale přijímací úřednice musela
složenku přepsat na novou, aby se platba mohla vůbec uskutečnit s tím, že
už jsme nějaký x-tý případ.
Tak asi tolik, mějte pěkný den. Miloš