[Fanda] Prechod na Win 10

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Říjen 25 02:25:30 CEST 2018

Ahoj no ja som sa len bál že ak proste len spustím čistú inštaláciu tak
či mi to vezme licenciu. Pre istotu som teda dal v tom media creation
tools iba inovovať počítač a okrem inovácie systému došlo práve aj k
inovácie licencie, čo som vlastne chcel primárne dosiahnuť. Nikde sa ma
nič nepýtalo či som postihnnutý alebo nie, či používam odčítač ani nič
podobné.

Takže áno aj vidiaci aj Tvoja sesternica môže ešte stále prejsť na Win
10 akurát teda neviem čo to spraví ak tam proste len tak pustíš čistú
inštalačku. Ja som radšej dal vyslovene inovovať tento počítač a
zadarilo sa. Teraz už v budúcnosti budem samozrejme kedykolvek bude
treba reinštalovať počítač, púšťať čistú inštalačku, lebo licencia na
serveri je už inovovaná na Win 10 takže už do budúcna mi to kedykoľvek
tú licenciu vezme. Len ten prvýkrát som mal proste obavu. Š K

Dňa 25. 10. 2018 o 0:44 Petr Vondrášek napísal(a):