[Fanda] Prechod na Win 10

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 00:44:42 CEST 2018

no tu čistou instalaci si mohl udělat hned, já to tak kdysi na jednom
stroji dělal a normál to licenčku vzalo.

a jestli tomu dobře rozumim, sestřenice i když nemá odečítač může z win
7 přejíd pomocí toho mediacreation tool též a bude jí licence akceptována?
alespoň podle článku na živě sem tak pochopil.
Petr Vondrášek