[Fanda] Prechod na Win 10

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Říjen 24 12:17:03 CEST 2018

Dobrý deň, ja som už pár tých prechodov z win 7 na win 10 robil ale vždy
zo stránky accesibility kde bola možnosť ubgrade a išlo to úplne bez
problémov. Bola to tá stránka, ktorá ponúkala prechod na Win 10 pre
zdravotne postihnutých. Teraz už ale na tej stránke prechod na Win 10
neponúka, preto som sa podivil tomu, že pán Gomboš prechod úspešne
spravil. Hľadal som na nete o tom nejaké informácie a zistil, že prechod
na Win 10 je vlastne ešte stále možný a to nie len pre postihnutých ale
pre širokú verejnosť a to práve cez ten Media creation tools. Konkrétne
o tom píše zive.sk tu:

https://zive.azet.sk/clanok/130477/bezplatny-windows-10-neskoncil-podpultovku-ziskate-legalne-navod/

Vydal som sa teda touto cestou a spustil ten Media creation tools, on mi
ponúkol inovovať tento počítač alebo vytvoriť médium. Ja som dal
inovovať tento počítač a on začal sťahovať, sťahoval systém 4 hodiny,
potom ešte sťahoval aktualizácie a potom sa sekol, teda inštalácia ako
taká sa nespustila. Myslel som, že po opätovnom spustení bude Media
creation pokračovať tam kde prestal, teda si zdetekuje, čo už stiahol a
čo nie, ale on začal znova ťahať od začiatku, teda mu to bude trvať
ďalšie 4 hodiny.

Momentálne teda stojím pred dilemou, či to celé skúsiť znova a dávať
vytrvalo inovovať tento počítač, alebo či skúsiť tú druhú možnosť, teda
vytvoriť médium s tým, že ak sa aj potom niečo sekne, médium aspo už
budem mať. Len práve som sa chcel poradiť o tom, či takýto postup, teda
vytvorenie média a jeho následné spustenie zabezpečí aj onú inováciu
licencie alebo tá sa inovuje len ak dám inovovať tento počítač. No
nevadí skúsim to ešte raz spustiť a uvidíme. Š K

Dňa 24. 10. 2018 o 11:03 Radek Baštář napísal(a):