[Fanda] Prechod na Win 10

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Středa Říjen 24 10:55:27 CEST 2018

Dobré dopoledne,
Potvrzuji, že když budete chtít vytvořit instalační médium Windows 10 třeba na externí disk, Média creation tools vám dá na výběr, jestli 32 nebo 64 bitový.
Radek Baštář

> Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 24.10.2018 09:40
> Předmět: Re: [Fanda] Prechod na Win 10

Ahoj no inštalácia nezhavarovala stále beží Win 7 akurát zhavarovalo to
sťahovanie systému cez Media creation tools. Čiže inštalácia ako taká
ešte vlastne nezačala.

Druhá otázka ešte je, že ak na tomto počítači, kde mám Win 7 32 bit
spustím ten Media creation tools a dám vytvoriť inštalačné médium, tak
zrejme mi on vytvorí tiež 32 bit médium pre Win 10, nie? Takže by som
mal použiť nejaké iné médium s inštalačkou Win 10 64 bit. Š K

Dňa 23. 10. 2018 o 19:45 Peter Nedorost napísal(a):