[Fanda] Prechod na Win 10

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Říjen 24 09:39:57 CEST 2018

Ahoj no inštalácia nezhavarovala stále beží Win 7 akurát zhavarovalo to
sťahovanie systému cez Media creation tools. Čiže inštalácia ako taká
ešte vlastne nezačala.

Druhá otázka ešte je, že ak na tomto počítači, kde mám Win 7 32 bit
spustím ten Media creation tools a dám vytvoriť inštalačné médium, tak
zrejme mi on vytvorí tiež 32 bit médium pre Win 10, nie? Takže by som
mal použiť nejaké iné médium s inštalačkou Win 10 64 bit. Š K

Dňa 23. 10. 2018 o 19:45 Peter Nedorost napísal(a):