[Fanda] prosim došla správa jak mohu utvořit novou domovskou stránku

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Středa Říjen 24 08:48:57 CEST 2018

dobrý den prosim jak mohu změnit výchozí prohlížeč u win 7 psalo se zde
že mám najít ovládací paneli ale v čem je prosim najdu? může mi někdo
popsat soukromě jak se to dělá nebo i přes konferu? to mám jakoby
otevřít např exploder a tam to hledat nebo jak vlastně postuupovat? díky
moc górecká