[Fanda] Prechod na Win 10

Úterý Říjen 23 19:45:52 CEST 2018

to je úplne jedno, z akéhokoľvek média s win10, najlepšie si ale nechaj
vytvoriť nové trebárs na druhom počítači, aby si mal najnovšiu verziu a
potom to nainštaluj pekne s formatom. Nám sa inovovala licencia aj keď
zhavarovala inštalácia, neviem teda v akom bola procese, ale tak, aj tak
nemáš inú možnosť, len to skúsiť.