[Fanda] Prechod na Win 10

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Říjen 23 19:19:56 CEST 2018

Dobrý večer, tak som sa dnes pokúsil o inováciu systému cez nástroj
Media creation tools. Ponúkol mi inovovať tento počítač alebo vytvoriť
inštalačné médium. Dal som inováciu tohto počítača a začalo sa
sťahovanie systému, ktoré trvalo asi 4 hodiny, potom písal že vytvára
médium a potom začal hľadať aktualizácie, ale vtedy to celé nejak
zamrzlo a nešlo robiť nič iba reštartovať počítač. Po opätovnom spustení
Media creation tools sa celý proces začal odznova, teda ten nástroj
vôbec nezistil, že si už predtým kvantum dát stiahol a vytvoril médium.

Chcel by som sa teda spýtať, ak ste niekto prechádzali z Win 7 na Win 10
touto cestou, je možné urobiť to aj tak, že v Media creation tools dám
vytvoriť inštalačné médium a to následne spustím, alebo musím dávať
inováciu tohto počítača? Ide o to, aby sa hlavne updatovala licencia.
Neviem ako to je pri tomto spôsobe prechodu. V minulosti som jeden
prechod robil cez stránku accessibilty ale tam mi už upgrade neponúka.
Vďaka za rady

     Š Kiss

Dňa 22. 10. 2018 o 19:01 |Jindřich Gombos napísal(a):