[Fanda] Prosím o vysvětlení

svope svope na volny.cz
Úterý Říjen 23 10:36:22 CEST 2018

Zdravím,

taky mě chodí spousta mailů i zdánlivě z mojí vlastní adresy. Není to žádná
záhada a nic složitýho, stačí v nastavení účtu, ze kterýho se zprávy
odesílají, zadat co se má zobrazovat. Využívají toho dacani, kteří se snaží
do našich mašin nainstalovat nějaký Malware a spoléhají se na to, že se
vždycky najde někdo, kdo je zbědavý a klikne na link v těle zprávy.

Petr Svoboda

From: "Radek Baštář" <radek.bastar na centrum.cz>
Sent: Tuesday, October 23, 2018 9:21 AM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda] Prosím o vysvětlení

Dobrý den,
Mně už asi půl roku bombardují mail nějací *******. Do předmětu zprávy píšou
špatnou češtinou všechno možné, aby mě nalákali. Například nějaký text s
erotickým obsahem nebo že jsem něco vyhrál a tak podobně. Nevím, jak to
dělají, ale někdy vidím u odesílatele svoji mailovou adresu. Naštěstí mě to
všechno rovnou skáče do spamu. Já si toho nevšímám.
Přeji pěkný den
Radek Baštář
> Od: "Jarek Krcmar" <krcmar1 na volny.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 22.10.2018 22:03
> Předmět: Re: [Fanda] Prosím o vysvětlení

Zdravím a děkuji za nakopnutí, pane Svobodo.

Mám v počítači program zvaný Qtranslate, a ten mi text přeložil takto:

???
???

Ahoj

Pokud ušetříte jen sedm minut od vašeho
dnes. Pak můžete nastavit 3k
týden .. nebo více.

Vše je vysvětleno na této stránce.

Neexistuje žádný fantazijní video .. nebo dramatické představení ..

Je to jednoduché čtení .. trvalo mi asi 2-3 minuty
a vše je vysvětleno V PŘÍPADĚ.

Jděte dál - podívejte se sem!

Mluv brzo

Tým BitcoinCode

???

Dne
Jak jsem psal v předešlé zprávě, mail obsahoval i odkazy na nějaké
stránky, na ty jsem neklikal.