[Fanda] prosim došla správa jak mohu utvořit novou domovskou stránku

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Říjen 23 09:00:54 CEST 2018

Dobrý den,

změnu prohlížeče uskutečníme takto:

Ovládací panely, potvrdíme. Výchozí programy, potvrdíme enterem.

Tabulátorem přejdeme na seznam prohlížečů a najdeme si, který chceme
nastavit jako výchozí, například Firefox a přejdeme na OK a enterem
potvrdíme, pak ještě jednou přejdeme na OK a enterem potvrdíme.

Nevím, jak je to u jiných systémů, ale u Windows 10 toto funguje.

Jarek

Dne 23-10-2018 v 07:04 Helena Gorecká napsal(a):
> ahoj prosim chci se zeptat jak si můžu utvořit novou domovskou
> stránkuu nebo např když mám výchozí prohlížeč např exploder jak si
> mohu nastavit výchozí třeba mozilu? moc děkuju górecká
>
> ---

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz