[Fanda] Prechod na Win 10

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 19:01:31 CEST 2018

Ahoj. Je to ještě stále možné, přešel jsem před týdnem.
Dělal mi to ale opravář, protože sem měnil oba dicky.
Je to na stránkách microsoftu, kdyžtak se mrknu kam přesně jít, nebo se ho
zeptám a zítra napíšu.
Každopádně k tomu člověk vlastně nic nepotřebuje, jen zaškrtne nebo jak je
to tam že je nevidomý a používá odečítač.
Už to ale prej brzy bude končit, tak raději rychle. Zítra se ještě ozvu,
pokud do té doby někdo nenapíše něco přesnějšího.
Jindra.