[Fanda] Obrazovka uzamknutia

Parfeman parfeman na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 18:16:43 CEST 2018

Zdravím štěpán,
zkuste následující: pod položkou Start napište do vyhledávacího pole slovo
"účet" nebo "účty". Otevře se vám obrazovka nastavení, na které dejte jednou
Enter a hned se vám ohlásí možnost v jakém případě chcete počítač
přihlašovat a v mém případě tam mám rozbalovací nabídku se dvěma možnostmi,
nikdy a z režimu spánku. Zde nastavte první položku tedy nikdy a již by po
probuzení počítač neměl vyžadovat přihlášení a měl byste se hned dostat do
windows.
Petr

-----Původní zpráva-----
From: Štefan Kiss
Sent: Monday, October 22, 2018 11:32 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Obrazovka uzamknutia

Dobrý deň, priatelia, od ktorejsi aktualizácie Windows 10 sa mi po
zobudení notebooku objavuje obrazovka uzamknutia a musím kliknúť na
tlačidlo prihlásiť. Ono by na tom v podstate nič nebolo ale horšie je
to, že neskutočne dlho trvá Jawsu 2018, kým sa dostane do stavu, kedy je
schopný obrazovku uzamknutia korektne čítať a teda ma naviesť na ono
tlačidlo prihlásiť. Notebook aj tak nemám chránený heslom, čiže je
vlastne aj celá tá ochrana bezpredmetná. Dá sa prosím tejto obrazovky
niekde zbaviť? díval som sa do nastavení obrazvky uzamknutia ale tam som
jej vypnutie nenašiel. Budem vďačný za rady. Š K