[Fanda] Prosím o vysvětlení

svope svope na volny.cz
Pondělí Říjen 22 16:51:30 CEST 2018

Zdravím,

neznámý maily je nejlíp mazat, hlavně když jsou anglicky a vím, že mě nemá
nic takovýho dojít.
Jinak je možný si anglický text zkopírovat do schránky, otevřít google, nad
vyhledávacím okínkem kliknout na aplikace a následně najít Překladač,
odkliknout a do editačního pole vložit text ze schránky, jít nahoru a
kliknout na Přeložit text. Potom dát dva TABy a jít šipkou dolu a najít si
překlad.

Petr Svoboda

From: "Jarek Krcmar" <krcmar1 na volny.cz>
Sent: Monday, October 22, 2018 3:24 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Prosím o vysvětlení

Dobrý den fandové,

do spamkoše mi přistála jakási zpráva v angličtině.

Zpráva pochází od jakési podpory, jejíž kontaktní e-mailová adresa chybí.

V předmětu zprávy je pouze Support.

Nevíte prosím, oč by mohlo jít?

Ve zprávě je několik odkazů, na něž jsem nechtěl klikat z toho důvodu,
že by mohli vést k útočníkům.

Jarek

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz