[Fanda] Obrazovka uzamknutia

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pondělí Říjen 22 12:03:05 CEST 2018

Dobrý den Štefane,
Posílám vám návod, který jsem našel na netu. Nemám teď přístup k počítači, ale matně si pamatuji, že jsem to kdysi podle toho návodu dělal a fungovalo to. Před koncem toho postupu je třeba nastavení potvrdit vaším heslem. Když žádné nemáte, stačí nechat kolonky pro hesla prázdné a potvrdit.
Doufám, že to pomůže.
Radek
Ten návod :
Windows 10 po instalaci vyžadují zadávání uživatelského hesla při startu operačního systému. Pokud chcete spustit Windows bez nutnosti zadávat uživatelské heslo, můžete postupovat podle jednoduchého návodu.

Do pole pro vyhledávání napište »netplwiz« a spusťte nalezený příkaz.

Jak odstranit heslo při startu Windows 10

V otevřeném okně »Uživatelské účty« vyberte uživatelský účet, u kterého si přejete vypnout zadávání hesla při přihlašování do Windows a zrušte zatržení u položky »Před použitím počítače musí uživatelé zadat uživatelské jméno a heslo«. Klikněte na tlačítko »Použít«, vyplňte vaše uživatelské heslo a potvrďte tlačítkem »OK«.

Po restartu systém naběhne rovnou na pracovní plochu, bez nutnosti zadávání hesla.

Jak odstranit heslo při startu Windows 10

Pokud budete chtít heslo opět aktivovat, postupujte stejně a zaškrtněte volbu »Před použitím počítače musí uživatelé zadat uživatelské jméno a heslo«.

Jestli používáte více uživatelských účtů, tak při přepnutí na jiný uživatelský účet bude heslo vyžadováno. To je ale z bezpečnostních důvodů pochopitelné.
> Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
> Komu: "fanda na elsa.cvut.cz" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 22.10.2018 11:35
> Předmět: [Fanda] Obrazovka uzamknutia

Dobrý deň, priatelia, od ktorejsi aktualizácie Windows 10 sa mi po
zobudení notebooku objavuje obrazovka uzamknutia a musím kliknúť na
tlačidlo prihlásiť. Ono by na tom v podstate nič nebolo ale horšie je
to, že neskutočne dlho trvá Jawsu 2018, kým sa dostane do stavu, kedy je
schopný obrazovku uzamknutia korektne čítať a teda ma naviesť na ono
tlačidlo prihlásiť. Notebook aj tak nemám chránený heslom, čiže je
vlastne aj celá tá ochrana bezpredmetná. Dá sa prosím tejto obrazovky
niekde zbaviť? díval som sa do nastavení obrazvky uzamknutia ale tam som
jej vypnutie nenašiel. Budem vďačný za rady. Š K