[Fanda] Obrazovka uzamknutia

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Říjen 22 11:32:41 CEST 2018

Dobrý deň, priatelia, od ktorejsi aktualizácie Windows 10 sa mi po
zobudení notebooku objavuje obrazovka uzamknutia a musím kliknúť na
tlačidlo prihlásiť. Ono by na tom v podstate nič nebolo ale horšie je
to, že neskutočne dlho trvá Jawsu 2018, kým sa dostane do stavu, kedy je
schopný obrazovku uzamknutia korektne čítať a teda ma naviesť na ono
tlačidlo prihlásiť. Notebook aj tak nemám chránený heslom, čiže je
vlastne aj celá tá ochrana bezpredmetná. Dá sa prosím tejto obrazovky
niekde zbaviť? díval som sa do nastavení obrazvky uzamknutia ale tam som
jej vypnutie nenašiel. Budem vďačný za rady. Š K