[Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 00:38:04 CEST 2018

ak mi to nedalo, tak sem si instalnul, pane bože, ono se opravdu s
friendlivoxu nedostanete ani do adresního řádku, musel sem zavřít chrome
a znovu otevřít aby se mi načetla má domovská stránka, no to to vývojáři
tedy pěkně dokopali, vždyď dostat se do adresního řádku je přece základ,
tak krucinál nechápu, proč to toto rozšíření blokuje, takže veškeré
postupy jsou Heleně tak říkajíc nanic, pokud se jí po startu načte
rovnou friendlivox.

Petr Vondrášek