[Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Neděle Říjen 21 23:14:32 CEST 2018

Dobrý den,

tak se sám musím opravit a omluvit za zmatečnost

i když bych přísahal, že mi to šlo,
teď příkaz pro vstup do adresního řádku
Alt + D
nebo třeba F6
prostě neprovedu

ten friendlyvox to všechno blokuje

při vší úctě k autorům, už je to trochu agresívní...
(chápu, že snad chtěli pro méně zdatné uživatele eliminovat veškeré z jejich
hlediska nepotřebné klávesy a zkratky, ale co je moc, to je moc...)

Když si projdete menu, nabízí deaktivaci v rámci "ozvučených služeb", jak
tomu rozumím pro registrované uživatele,

možnost jednoduše deaktivovat a aktivovat cokoli by mělo být základní
výbavou jakékoli služby nebo aplikace pro uživatele, a ne až pro
registrované tečka

Takhle to vypadá, že snad člověk musí celý GChrome odinstalovat, se všemi
doplňky a nainstalovat znovu čistý. To je absurdní.

Ale třeba se mýlím.

S pozdravem
Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------