[Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Neděle Říjen 21 22:36:45 CEST 2018

  a ty už si ten friendlyvox odebrala?
no nejlepší je změnit domovskou stránku takto:
toto si vložíš do adresního řádku po zpuštění chrome a stisknutí alt +d
chrome://settings/
pak stiskneš enterem, načte se ti nastavení chromu
zde písmenem h vybereš nadpis při zpuštění, a zde se nastavuje stránka,
která se ti otevře při zpuštění, zřejmě tam budeš mít tu friendliwoxí
takže si jí změň na jakoukoli jinou.
pokud už si friendliwox odebrala a budeš jej chtít používat musíš jej
znovu přidat, ono tě to po navštívení jejich serveru samo navede.
kdyby něco klidně písni soukromě čísílko, mohu navézd i přez mobil.

Petr Vondrášek