[Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Neděle Říjen 21 21:28:50 CEST 2018

no ale pokud friendliwox chceš používagt, nemůžeš jej odebrat z chromu,
to ti potom nebude fungovat, je potřeba tedy jen změnit domovskou
stránku na jinou než je friendlivoxí.

Petr Vondrášek