[Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Neděle Říjen 21 18:27:02 CEST 2018

to mám jako nastavit přímo jak otevřu ten google tak tam mám na to najet
nebo spíš nastavit nebo někde jinde? skusím a dám vědět. díky górecká ale
jak by měl někdo jiný nápad budu ráda. nevim jak se to tam dostalo, zda
omylem při instalaci ale nevim fakt helena
----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Klein" <Marklein na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 21. října 2018 18:08
Předmět: Re: [Fanda] jak vypnout hlas v google chrome

Dobrý den.

Nepřišel jsem, než na následující:

Alt + D vstoupit do adresního řádku

zadejte

chrome://extensions/

je to stránka nastavení rozšíření pro Google Chrome

nadpisy h3 se dostat na FriendlyVox

tabulátorem na

Odebrat a Enter

a ještě jednou tabulátorem na Odebrat tlačítko a Enter

Snad to vyjde

Přeji hezký den.

Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------
Od: Helena Gorecká <helena.gorecka na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 21. 10. 2018 17:28:15
"dobrý den prosim chci se zeptat když spustím ten google tak je tam opravdu

ten friendli vox ale to zřejmě se stalo při instalaci nebo zda jsem zas já
někde něco nepomačkala. jak ho prosim mohu vypnout? děkuju moc vadí mi to
jak mi to do všeho mluví. górecká