[Fanda] dotaz na nastavení času a data v počítači

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Říjen 21 17:48:43 CEST 2018

já sem toto vlákno nečetl, protože sem nebyl připojen tak, abych mohl
odepsat.
Ano, minulý týden se tu řešilo nastavení na mobilu. Jestli už někdo poradil
momentálně nevím, ale dle mého stačí na liště dát entr tam, kde mi to čte
čas a pak tuším jednoou tabulátor a tam je nastavení data a času, tam entr a
už se může člověk směle pohybovat v čase jak chce.
Jindra.