[Fanda] dotaz na nastavení času a data v počítači

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Neděle Říjen 21 13:24:03 CEST 2018

je to win xp?
pokud ano tak dáš start, tam bylo myslím nastavení a v něm byly právě ty
ovládací panely, no snad to tak je na xp už sem několik let nebyl, ale
mám pocit, že to tam takto bylo.

Petr Vondrášek