[Fanda] dotaz na nastavení času a data v počítači

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Neděle Říjen 21 12:05:22 CEST 2018

Helenko pokud se nepletu tak tento týden  sse na Fandovi nebo Inpoře mluvilo
o upravě času a celý postup a myslím to psalo více lidi .Eda. i

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Helena Gorecká
Sent: Sunday, October 21, 2018 11:31 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] dotaz na nastavení času a data v počítači

ahoj prosim ráda bych se zeptala jak mohu nastavit čas na počítači xp to je
ten starý nebo je v něm nějáká baterka a zda ano tak kde? jde mi o to, že
jak se podívám na hod když stisknu insert a f12 tak mi to jde o 10 min vpřed
ale dřív mi to šlo ok. může mi někdo prosim napsat podrobný postup? díky moc
górecká

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz