[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Daniel Sobota danco.sobota na gmail.com
Pátek Říjen 19 07:55:37 CEST 2018

Pozdravujem,
Doplnek na prezeranie googlovského cloudu v prílohe neprešiel, tak tuhľa
názov tcmd_cloudplugin. Používam ho k maximálnej spokojností. Cloudový
bod sa vytvorí v sietových diskoch v tc. Doporučujem si vytvoriť po
inštalácii globálne heslo, pretože prihlasovacie okno ku službe je
trošku ťažko dostupné, ale ak už je globálne heslo, tak pri prístupe sa
jednoducho zadá globálne heslo a fungujete.
Spozdravom
Daniel Sobota