[Fanda] JAWS si nepamatuje nastavení interpunkce

Adam Samec adam.samec na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 20:07:16 CEST 2018

Zdravím, Michale,

ano, v Centru nastavení lze úroveň interpunkce nastavit jen po stisknutí Ctrl + Shift + D a tedy po načtení výchozího nastavení. Normálně bych to neřešil, ale vytvořil jsem si skript, pomocí něhož můžu úroveň interpunkce přepínat rychle klávesovou zkratkou, a tento skript využívá funkci PunctuationSetLevel, která přenastavuje právě tu volbu z Centra nastavení a nikoliv z Rychlého nastavení. Funkci, jenž by přenastavovala tu volbu z Rychlého nastavení, kterou si JAWS při přepínání aplikací pamatuje, jsem nenašel.

S pozdravem
Adam Samec