[Fanda] Dotaz - scanování

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 18:10:02 CEST 2018

Přátelé, už jsem Vláďovi napsal soukromě, že se má obracet přredevším na
nás podporu při studiu, kde mu rádi PDF soubor profesionálně zpracujeme.
Ano samozřejmě, že je lepší otevřít PDF přímo ve FineReaderu, pokud není
zuamčené, ale jde i o další úpravy případně graficky náročněji uspořádaného
textu podle určitých metodických pravidel. Miloš

čt 18. 10. 2018 v 14:28 odesílatel Vladimír <Vladimir.Bodis na seznam.cz>