[Fanda] Dotaz - scanování

svope svope na volny.cz
Čtvrtek Říjen 18 15:24:39 CEST 2018

Zdravím,

pokud jde jen o přečtení, můžete si aktivovat OCR v Jaws - Jaws
key+mezerník+o+c vyčkat až se ozve hláška Jaws kurzor a pak si dokument
pročíst pomocí šipek.

Petr Svoboda

From: "Vladimír" <Vladimir.Bodis na seznam.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2018 2:44 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda] Dotaz - scanování

Já finereader nemám, mám provizorní počítač, sestrojený na určitou dobu, než
mi můj přijde zpět, ale musím si zpracovat nějaké materiály do školy..

--
Vladimír Bodiš

---------- Původní e-mail ----------
Od: GP1 <gp1 na nextra.sk>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 18. 10. 2018 14:42:53
Předmět: Re: [Fanda] Dotaz - scanování
"Ahoj!
Rýchlejšie bude načítačť súbor do Finereaderu a urobiť OCR. Ak je menšie
rozlíšenie nechať ho upraviť v FR
Peter