[Fanda] Nabídka netbooku hp s SSD diskem a mini stolního počítače

Dalibor 112dalibor na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 18 14:05:46 CEST 2018

Koupím volej na 777 114 470 děkuji Dalibor.

S pozdravem

Dalibor Krejčiřík
TLM manažer
AB plus CZ s.r.o.

tel.: +420 773301051
Skype: VaseKancelar_968

e-mail: dkrejcirik na ab-plus.cz
home page: www.vasekancelar.cz

Právní prohlášení: Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně
pro potřeby jeho adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat utajované
informace, informace považované společností AB plus CZ s.r.o. za obchodní
tajemství, případně informace podléhající ochraně dle příslušných právních
předpisů České republiky. Pokud Vám tento e-mail byl omylem doručen, zdržte
se, prosím, jakékoli manipulace s textem či přílohami, jako je kopírování,
přesměrování, zpřístupnění další osobě a podobně. O chybném doručení
informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte ze svého
počítače.