[Fanda] Nabídka netbooku hp s SSD diskem a mini stolního počítače

Jiri Holzinger jirka.holzinger na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 18 13:30:47 CEST 2018

Zdravím, nemám zde teď vidícího, ale našel jsem odkaz na mironetu, kde
se počítač prodával a odkaz na youtube Na Mironetu píšou, že má 2
jádra, ale má 4..
mironet:

https://www.mironet.cz/hp-pavilion-mini-desktop-300130nc-intel-core-i35005u-2ghz-4gb-1tb-intel-hd-5500-lan-wifibt-win-81+dp249481/
Youtube