[Fanda] Nabídka netbooku hp s SSD diskem a mini stolního počítače

Čtvrtek Říjen 18 12:35:37 CEST 2018

Dobré odpoledne Jirko,

můžete prosím uvést konkrétní part numbers obou nabízených zařízení?
Měla by být na výrobním štítku... Podle názvu mi pro "HP mini 300"
strýček Google našel pouze Bluetooth reproduktory... :-)

Díky a hezký den.

Michal Jungmann