[Fanda] Hledam způsob jak v nahledu souboroveho manažeru zobrazit celou fotku

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 09:49:11 CEST 2018

Ahoj, Fandové,
obracím se spíše na slabozraké. Používám Total Commnader - jde mi o výběr
fotek - v jednom panelu soubory v druhém náhled, ale bohužel se některé
fotky nezobrazují celé, chybí spodní část. Buď jak se dá nastavit někde v
nastavení, aby se vpravo zobrazovala celá fotka - přizpůsobila se velikost
fotky tedy náhled panelu a nebo jaký jiný asi nejlépe souborový manažer
byswte mi doporučili, v kterém to takhle funguje.
Vybírám si některé fotky z uvítací obrazovky Windows - ty pěkné si
schovávám a využil bych to samozřejmě i na x dalších fotek. Díky za
dopovědi a vaše zkušenosti. Miloš