[Fanda] aktualizace rinovych desitek na nb od hp a delu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 08:11:04 CEST 2018

Opět potvrzuji, že mám říjnovou aktualizaci a žádné soubory se mi
neztratily, naopak velmi si pochvaluji nových funkcí, které popsal v Téčku
Honza Šnyrych a to například přenesení webové stránky z mobilu do Edge,
čtení SMSek z mobilu na počítači a další nové věci - viz Téčko. Miloš

čt 18. 10. 2018 v 6:29 odesílatel Radek Baštář <radek.bastar na centrum.cz>