[Fanda] dotaz k tapin radiu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 08:08:40 CEST 2018

Ahoj,
ty stránky se mi v Chromu normálně zobrazují, ale nevím, zda nejnovější
verze TapinRadia 5.10.9 ještě nějak podporuje přístupnost, protože jak
známo toho Vítek s nimi nechal. Mně se plná stránka zobrazila s adresou
http://www.raimersoft.com/tapinradio.html
Mně až tak na té přístupnosti prostřednictvím screen readerů nezáleží,
protože používám ZoomText, a proto by mě zajímalo třeba od Víti, zda mi i
na tuhle novější verzi, kterou bych si stáhl a vyměnil za svou 2.04.4, bude
platit zaplacená licence. Díky.
Miloš