[Fanda] aktualizace rinovych desitek na nb od hp a delu

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 18 06:29:12 CEST 2018

Dobré ráno.
Já jsem byl opravovat počítač HP jedné klientce v pondělí ráno. Tehdy jsem ještě nic nevěděl o tomto obřím problému způsobeným Microsoftem.
Zavolal jsem o radu do Galopu a ti mě přes telefon navigovali až k úspěšné opravě. Šlo o to přes příkazový řádek smazat jeden ovladač.
Přeji hezký den
Radek Baštář
TyfloCentrum Plzeň
> Od: "Jarek Krcmar" <krcmar1 na volny.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 17.10.2018 22:19
> Předmět: Re: [Fanda] aktualizace rinovych desitek na nb od hp a delu

Dobrý večer,

já mám říjnovou aktualizaci opravdu staženou a u mne k žádnému problému
nedošlo.

Zde jsou informace o mém systému:

        Microsoft Windows

        Verze 1809 (build operačního systému 17763.55)

        ¨ 2018 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.

Jarek

Dne 17-10-2018 v 19:49 Petr Vondrášek napsal(a):
> no vždyť přesně to bylo v článku napsáno plus u některých hp notebooků
> systém zamrzá.
> To že aktualizaci stáhli ale bohužel není pravda, mě se dnes
> aktualizovalo, bohužel pc potom zamrzl, tak sem se vrátil ke starší
> verzi, to se naštěstí podařilo ačkoli v článku psali, že některým
> uživatelům se nepovedlo ani to.
> no a nyní mám aktualizace pozastaveny.
>

> Petr Vondrášek

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz