[Fanda] aktualizace rinovych desitek na nb od hp a delu

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Říjen 17 19:49:32 CEST 2018

no vždyť přesně to bylo v článku napsáno plus u některých hp notebooků
systém zamrzá.
To že aktualizaci stáhli ale bohužel není pravda, mě se dnes
aktualizovalo, bohužel pc potom zamrzl, tak sem se vrátil ke starší
verzi, to se naštěstí podařilo ačkoli v článku psali, že některým
uživatelům se nepovedlo ani to.
no a nyní mám aktualizace pozastaveny.

Petr Vondrášek