[Fanda] Přehrávač Winamp se vrací

Středa Říjen 17 18:15:54 CEST 2018

Ahoj,
skús si stiahnuť a nainštalovať ten enhancer, následne spusti winamp,
cez kontext menu ako správca, ctrl p v strome s možnosťami nájdi vetvu
dsp efekty a v zozname vyber enhancer. Vybehne ti jeho okno, stlač
kontest menu a vyber hide, čo spôsobí, že sa okno pluginu bude skrývať
pri každom ďalšom spustení winampu. Následne treba winamp minimalizovať,
ikonou ho opäť spustiť, aby ctrl p fungovali opäť možnosti a už len
tabulátorom vybrať tlačítko zavrieť, aby sa nastavenia uložili. Skús a
daj vedieť.