[Fanda] Přehrávač Winamp se vrací

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Středa Říjen 17 18:10:16 CEST 2018

Petře prosím a nevěděl bys, čím je to, že mi winamp hraje o dost značný kus
slaběji než jiné přehrávače, mám nějakou pětkovou verzi, nevím teď přesně.
ten rozdíl je třeba proti VLC dost značný, šipkama to pochopitelně nejde, to
mám nanejvíc a v nastavení sem zatím na něco, čím by se to dalo upravit
nenarazil.
Jindra.