[Fanda] Pomoc se zrušením účtu na Amazonu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Říjen 17 11:18:21 CEST 2018

Neviem priamo odpovedať, ale kedy vám končí platnosť tej karty? Ak to
nepôjde zrušiť podobrotky a karta má platnosť napr do konca roka, je
isté, že po uplynutí platnosti karty to prestane. Samozrejme ak to má
trvať ešte dlho tak by bolo lepšie to zrušiť na strane amazonu.

Dňa 16.10.2018 o 19:17 GP1 napísal(a):