[Fanda] Přehrávač Winamp se vrací

Středa Říjen 17 04:03:08 CEST 2018

No inak ja mám za sebou opäť také hľadanie, ktorá verzia Winampu je
najlepšia. Verzie 5.6 mi dosť padali, hlavne ak je veľká štruktúra
skladieb, skratka shift l na otváranie priečinkov a podpriečinkov
fungovala divne, zvláštne sa to otváralo a priečinky sa skrývali, možno
to išlo niekde opraviť, ale ja som nezistil, že kde. Takže som zakotvil
pri verzii 5.572, ktorá funguje super svižne a doporučil by som ešte
modifikovaný plugin Enhancerwrapper, ktorý automaticky zhlasňuje tiché
nahrávky a pridáva im dynamiku. Klasický Enhancer mal chybu, že sa
napríklad nevedel správne integrovať do win10 uac. Všetko vrátane
češtiny napríklad aj na mojej stránke:
http://hapedah.ga
P.