[Fanda] Pomoc se zrušením účtu na Amazonu

Ivo ivo11.novak na email.cz
Úterý Říjen 16 17:45:28 CEST 2018

Fandové, zdravím,

Měl bych velkou prosbu na Vás, pokud s tím někdo máte zkušenost. 16. 8.
tohoto roku jsem si evidentně úspěšně založil účet na stránkách
WWW.amazon.de <http://WWW.amazon.de>

Založil jsem si dokonce účet s výhodami Prime. Učinil jsem to proto, že jsem
chtěl poslouchat celé reportáže z německé fotbalové Bundesligy. Hned téhož
dne, ovšem až po založení účtu, jsem zjistil, že to s poslechem nezkrácených
fotbalových reportáží nebude tak žhavé, zřejmě opravdu platí, že ony
rozhlasové přenosy jsou streamovány jen pro uživatele v Německu a Rakousku.
Ještě téhož dne jsem účet s výhodami Prime zrušil, mám o tom i potvrzovací
e-mail. Domníval jsem se, že jsem účet zrušil úplně. Avšak od té doby se mi
z účtu strhne každého šestnáctého v měsíci zhruba 5 Eur, při registraci na
"Amazonu" jsem zadal samozřejmě číslo karty. Vždy mi přijde e-mailem zpráva
o autorizaci platby kartou právě ve prospěch německého portálu. Peníze
odejdou pak ve skutečnosti až koncem měsíce.

Prosím, kde na oněch stránkách po přihlášení lze účet zrušit? Německy
jakš-takš zvládám, no, možnost, kde účet zcela zrušit jsem nikde po
přihlášení nenašel. Amazon prostě nechci využívat, nechci nic nakupovat ani
nic stahovat. Pokud s tímto obchodním molochem z Německa máte někdo
zkušenost, prosím, kde a jak účet zcela zrušit. Budu moc vděčný za každou
radu.

Přeju příjemný večer,

Ivo Novák

Mobil: 603819431

Tel.: 312651196

Email: ivo11.novak na email.cz <mailto:ivo11.novak na email.cz>

Skype: ivo11.novak