[Fanda] Problém s převodem z CD do mp3

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Úterý Říjen 16 13:27:59 CEST 2018

Dobrý den,

zkuste v CDexu změnit název této skladby tak, aby nezůstal žádný z původních
znaků.

Postavte se v seznamu stop na tuto "problematickou", stiskněte F2 a zapište
název podle sebe a potvrďte ENTER.

Počítám, že chyba bude právě ve znacích, které jsou zde použity. CDex s
kódováním občas problémy má.

Michal Jelínek

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Martina Ribárová
Sent: Tuesday, October 16, 2018 1:19 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Problém s převodem z CD do mp3

Dobré odpoledne přeji,

dnes jsem si zakoupila originální CD s hudbou. Bylo zabalené v tom celofánu,
takže opravdu originál.

Když jsem si CD přehrávala v počítači, normálně všechny skladby hrály. Když
jsem si však chtěla převést písničky do mp3, používám na převod Cdex, jiný
program ani nemám a neznám, tak všechny písničky, krom jedné jediné, mi
převést šly.

Celkem je na CD 13 písní, všechny ostatní převést šly, akorát u té jedné
písničky mi to stále vypisuje následující hlášku:

Cdex dialog nelze otevřít/vytvořit soubor C:Program filesX89 Cdex My music
Babouci Když jsem šel včera z večera 05 U té naší zahrádky valk.mp3 OK
tlačítko.

Verzi CDEx mám 1.70 beta 4

Nevíte prosím, proč mi tato písnička nejde převést, jak jí mohu jinak do
počítače převést? Cdex si i sám načetl názvy písní a opravdu tahle jedna
jediná tam chybí.

Jsou sice skomolené názvy už i v tom Cdexu, že to místo háčků píše nějaké
znaky, ale všechny ostatní písničky převést šly. Mockrát jsem si koupila CD
od této skupiny, kdykoli bylo nějaké nové, ale nikdy se mi tohle nestalo,
vždycky šly převést všechny.

Nebo že by byl nějak ten soubor poškozen? Ale přehrát jde tato píseň jinak
normálně, bez potíží, ani v Cdex přímo o nějaké chybě psáno není, tak
opravdu netuším.

Když ale dám CD do počítače, ani se mi nezobrazí klasický seznam písní,
rovnou to začne přehrávat Windows media player jako celé CD. K písním se
dostanu až v CDex, ale tato jediná písnička převést nijak nelze.

Prosím pokud byste někdo věděl, jak tuto píseň převést, budu moc ráda za
případné rady.

Děkuji předem a s přátelskými pozdravy se loučí Martina Ribárová.