[Fanda] Problém s převodem z CD do mp3

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Úterý Říjen 16 13:18:54 CEST 2018

Dobré odpoledne přeji,

dnes jsem si zakoupila originální CD s hudbou. Bylo zabalené v tom celofánu, takže opravdu originál.

Když jsem si CD přehrávala v počítači, normálně všechny skladby hrály. Když jsem si však chtěla převést písničky do mp3, používám na převod Cdex, jiný program ani nemám a neznám, tak všechny písničky, krom jedné jediné, mi převést šly.

Celkem je na CD 13 písní, všechny ostatní převést šly, akorát u té jedné písničky mi to stále vypisuje následující hlášku:

Cdex dialog nelze otevřít/vytvořit soubor C:Program filesX89 Cdex My music Babouci Když jsem šel včera z večera 05 U té naší zahrádky valk.mp3 OK tlačítko.

Verzi CDEx mám 1.70 beta 4

Nevíte prosím, proč mi tato písnička nejde převést, jak jí mohu jinak do počítače převést? Cdex si i sám načetl názvy písní a opravdu tahle jedna jediná tam chybí.

Jsou sice skomolené názvy už i v tom Cdexu, že to místo háčků píše nějaké znaky, ale všechny ostatní písničky převést šly. Mockrát jsem si koupila CD od této skupiny, kdykoli bylo nějaké nové, ale nikdy se mi tohle nestalo, vždycky šly převést všechny.

Nebo že by byl nějak ten soubor poškozen? Ale přehrát jde tato píseň jinak normálně, bez potíží, ani v Cdex přímo o nějaké chybě psáno není, tak opravdu netuším.

Když ale dám CD do počítače, ani se mi nezobrazí klasický seznam písní, rovnou to začne přehrávat Windows media player jako celé CD. K písním se dostanu až v CDex, ale tato jediná písnička převést nijak nelze.

Prosím pokud byste někdo věděl, jak tuto píseň převést, budu moc ráda za případné rady.

Děkuji předem a s přátelskými pozdravy se loučí Martina Ribárová.