[Fanda] Skype 8.

kristinkamagdalenka kristinkamagdalenka na gmail.com
Pondělí Říjen 15 17:03:01 CEST 2018

pozdravujem

ja som minule odišla z jednej skupiny a potom som dala schovať posledný
chat a skupina zmizla...ale bacha lebo skupina zmizne len keď nie je
uložena v kontaktoch

Dňa 15. 10. 2018 o 16:19 svope napísal(a):

--
Javorová