[Fanda] JDownloader

svope svope na volny.cz
Pondělí Říjen 15 16:25:28 CEST 2018

Zdravím,

záleží co potřebujete stahovat.
Tyhle downloadery jsou převážně velice špatně přístupný, nebo úplně
nepřístupný. Dřív jsem používal V downloader, byl docela přístupný, ale
postupem času se stával čím dál, tím méně přístupným a tak jsem ho vypustil
a dnes používám jen Pontes Media Downloader a stahuju jen z YouTube.

Petr Svoboda

From: "Michaela Blažková" <blazkova2017 na gmail.com>
Sent: Sunday, October 14, 2018 6:00 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] JDownloader

Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s programem JDownloader? Chtěla jsem ho vyzkoušet,
protože je hodně doporučovaný a mohl by mi trochu zjednodušit (a asi hlavně
sjednotit) stahování, jenže je to tak nepřístupná záležitost, že jsem to
musela vzdát, vůbec to nemluví. Ani žádné tipy se mi zatím nepodařilo najít.

S pozdravem Michaela Blažková