[Fanda] Skype 8.

svope svope na volny.cz
Pondělí Říjen 15 16:19:26 CEST 2018

Zdravím,

vyzkoušel bych na skupině tlačítko Děléte :)
případně vyvolat kontextový menu a tam vybrat, pokud nabízí,  opuštění
skupiny a pak její odstranění.

Petr Svoboda

From: "Blažkovi" <tonblazek na seznam.cz>
Sent: Monday, October 15, 2018 11:33 AM
To: "Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Skype 8.

Zdravím na konferenci. Obracím se na vás s prosbou o pomoc v následujícím
problému. Předem se omlouvám, že tenhle dotaz bude poněkud neuspořádaný. Na
skypu 8 mi v kontaktech při použití šipek je oznamována vždy skupina. Vždy
když se změní písmeno abecedy. To vše je jistě v pořádku. Dá se tam i najít
položka nová skupina. Nevím k čemu by mi byla nová skupina, ale, určitě
omylem, jsem si ji tam zavedl. Teď se tato skupina jmenuje "navrhovaná
skupina". Dostal se mi do ní, při stejném omylu, jeden kontakt. Ne, že by se
stala nějaká strašná chyba, ale rád bych se té skupiny prostě zbavil. Jak
novou skupinu udělat vím. Ale jak nově udělanou skupinu zruším, to jsem
nenašel ani ve skypu samotném, ani v žádném manuálu, který se mi dostal do
ruky. Může mi někdo, prosím, poradit, vysvětlit? Předem děkuji.
A Blažek.